ورزشی راحت با اسان اسپرت

ساخت وبلاگ

 بازي هاكي چيست؟
پس از نگاهي به تاريخچه هاكي نوبت به اصلي ترين سوالي كه در ذهن يك فرد علاقه مند به هاكي يعني بازي هاكي چيست به وجود مي آيد مي رسد. در اصل هر فردي با دانستن اينكه بازي هاكي چيست مي تواند تكليف خود را مشخص كند كه آيا پس از دانستن اينكه بازي هاكي چيست باز هم علاقه اي به اين رشته ورزشي دارد يا دل سرد شده است؟ هاكي به طور كلي جزو يكي از ورزش هايي است كه در معناي واقعي اماتور مي باشد و هر فردي در سطح هاي پايين نمي تواند از پس آن بربيايد. از طرفي چون اين رشته ورزشي داراي تحرك زيادي مي باشد طبيعتا صدماتي هم كه ممكن است براي يك فرد به وجود آيد زياد است.براي دانستن بهتر اينكه بازي هاكي چيست بايد بگوييم بازي هاي هاكي هم بر روي چمن، سالن و هم بر روي يخ ها انجام مي شوند و علاقه مندان به اين رشته ورزشي مي توانند با توجه به علاقه خود مشغول به فعاليت در يكي از زير شاخه هاي اين ورزش شوند. تمامي بازي هاي هاكي كه در سالن انجام مي شوند بايد از دو تيم شش نفره تشكيل شده باشند و دو نيمه بيست دقيقه اي زمان دارند تا مهارت هاي فرا گرفته خود را نشان دهند. اين افراد همانند رشته ورزشي فوتبال در زمين مستقر مي شوند تا در مقابل يكديگر به رقابت بپردازند كه هدف تمامي افراد هدايت توپ به سمت دروازه حريف همراه با چوب دستي است.

به دنبال پيدا كردن يك زمين چمن خوب هستيد؟
ورزش در خانه با وب سايت اسان اسپرت ميشه؟
براي كسب اطلاعات در خصوص سالن چند منظوره ساري و ساير موارد ورزشي كافيه يه سر به اسان اسپرت بزنيد. 

 

خواندن ادامه اين مطلب ورزشي
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تكنيك هاي ورزش هاكي, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 331 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 21:25

آموزش چتربازي اتوماتيك
يكي از انواع چتربازي در دنيا چتربازي اتوماتيك مي باشد كه ما مي خواهيم در اين بخش به آموزش چتربازي اتوماتيك بپردازيم. چتر بازي اتوماتيك نوعي از چتر بازي مي باشد كه در آن چتر تان به صورت خودكار بعد از پرش از وسيله پرنده باز مي شود. در اين نوع چتر بازي شما هيچ دخالتي در باز كردن چتر تان نداريد كه به همين منظور بيشتر براي كارهاي نظامي از اين نوع چتربازي استفاده مي شود. در آموزش چتربازي اتوماتيك چتر به وسيله بندي كه نام ديگر آن پيوند مي باشد باز مي شود كه به بدنه بالگرد يا هواپيما و … وصل است.وقتي شما پس از يادگيري آموزش چتربازي اتوماتيك از روي هواپيما و … بپريد اين بند به صورت خودكار باعث باز شدن چترتان مي شود و در صورتي كه چتر دچار انحراف شد و باز نشد چتر كمكي كه در جلوي تان است از نوع غير اتوماتيك مي باشد و با دست گيره اي كه در روي ان تعبيه شده مي تواند چتر كمكي را بنا به اختيار خود باز كنيد. در آموزش چتربازي اتوماتيك بد نيست بدانيد كه چتر هاي ققنوس يكي از بهترين چتر هاي اتوماتيك مي باشد.

 

سالن فوتسال شيراز خوب از كجا پيدا كنم؟
پيدا كردن بهترين آكادمي فوتبال تهران با ؟
براي پيدا كردن چمن مصنوعي ساري و .... كافيه يه سر به سايت ورزشي و انلاين اسان اسپرت بزنيد.
خواندن ادامه با يك كليك
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اسان اسپرت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 21:25

مشخصات پيست دووميداني
پس از نگاهي به انواع دو نوبت به كسب اطلاعات در خصوص مشخصات پيست دووميداني مي رسد. مسابقات انواع دو بر روي پيست هاي مخصوص و بيضي شكل و پرتاب ها و پرش ها در اين ورزش بر روي زمين چمن هاي موجود در ورزشگاه ها برگزار مي شود. مشخصات پيست دووميداني در ورزشگاه هايي كه فضاي باز دارند ۴۰۰ متر و در سالن ها ۲۰۰ متر مي باشد. فدراسيون جهاني دووميداني استاندارد هايي براي مشخصات پيست دووميداني و برگزاري مسابقات در نظر گرفته كه براي تكميل اطلاعاتتان در خصوص دانستن دووميداني چيست بايد به آن ها بپردازيم.بر اساس استاندارد هايي كه فدراسيون اين رشته ورزشي مشخص كرده است برگزاري مسابقه ها در انواع دو نبايد بيشتر از ۲۵ دور در فضاهاي باز و ۱۵ دور در سالن ها باشد. از طرفي رشته هاي ديگر دووميداني مانند ماراتن و نيمه ماراتن در جاده ها برگزار مي شوند. در كنار مشخصات پيست دووميداني بايد بدانيد رشته هاي تركيبي دو و ميداني شامل دهگانه، هفتگانه و پنجگانه مي باشد كه در هر يك از آن‌ ها ورزشكاران در چندين رشته مسابقه مي ‌دهند و با توجه به نتيجه ‌اي كه در هر رشته كسب مي‌ كنند، مطابق جدول امتيازات امتيازي به‌ دست مي‌ آورند.

 

ورزش لاغري در خانه چطور ممكنه؟
بهترين مدرسه فوتبال تهران كجاست؟
براي پيدا كردن بهترين كلاس واليبال شيراز و ... كافيه يه سر به اسان اسپرت بزنين.
منبع اين مطلب
 
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اسان اسپرت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 21:24

مشخص کردن منطقه مرده در بازی پینت بال از تکنیکهای پینت بال

یکی دیگر از تکنیک های این بازی که باید در آموزش پینت بال حرفه ای به آن پرداخته شود مشخص کردن منطقه مرده می باشد. باید علاوه بر اینکه خودتان از منطقه مرده اطمینان داشته باشید مطمعن باشید که حریف تان هم از آن منطقه مطلع است و نباید نزدیک به آن شلیک کند.
منطقه مرده جایی این محوطه بازی پینت بال است که بازیکنان باید بعد از حذف شدن به انجا بروند. معمولا در این قسمت ادوات و گلوله های اضافی در بین بازی ها قرار داده می شود. این ناحیه باید به اندازه کافی از زمین اصلی دور باشد که بازیکنان حذف شده بتوانند بدون هیچ خطری ماسک خود را برای تمیز کردن در بیاورند.

برای رزرو سالن مشهد و سایر شهر های ایران، برای پیدا کردن و مشاهده لیست استخر تهران و سایر شهر ها،  برای مربی بدنسازی کرج  و سایر موارد ورزشی کافیه یه سر به وب سایت ورزشی و انلاین اسان اسپرت بزنید. 
با یک کلیک ادامه مطلب را بخوانید.
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اسان اسپرت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 16:56

آموزش تخته نرد به زبان ساده – خارج کردن

خارج کردن در بازی تخته نرد از دیگر نکات مهم است که می خواهیم در آموزش تخته نرد به زبان ساده به آن بپردازیم. در آموزش تخته نرد به زبان ساده زمانی که تمامی مهره هایتان در ناحیه خودی جمع می شود نوبت این می رسد که مهره های خود را از بازی خارج کنید و برای خارج کردن مهره ها از بازی تخته نرد شما باید تاس بیندازید. در آموزش تخته نرد به زبان ساده شما به ازای هر تاسی که می اندازید می توانید یک مهره از بازی تان خارج کنید چون شما با توجه به اعداد تاس خود می توانید شروع به بیرون انداختن مهره ها کنید. در مثال آموزش تخته نرد به زبان ساده اگر شما در تاس هایتان پنج و دو بیاورید باید یک مهره از خانه شماره پنج و یک مهره از خانه شماره دو خارج کنید.
اگر هم در این دو خانه هیچ مهره ای وجود نداشت باید با مهره های دیگر خود تاس های پنج و دو را حرکت دهید. مثلا می توانید برای تاس پنج یک مهره از خانه شش به خانه یک ببرید و برای تاس دو یک مهره از خانه های دیگر مانند سه به چهار ببرید. در آموزش تخته نرد به زبان ساده اگر هم تاس جفت بیاورید شما می توانید چهار مهره از خانه عدد تاس خارج کنید. برای مثال اگر جفت سه بیاورید در صورتی که چهار تا از مهره هایتان در خانه سه باشد می توانید هر چهار مهره را خارج کنید. اگر هم کمتر از چهار مهره در خانه سه تان باشد می توانید تعداد تاس سه باقی مانده تان را از خانه دو بردارید البته نگران نباشید با آموزش تخته نرد به زبان ساده و کمی تمرین متوجه مثال های زده در خصوص این بازی فکری هیجانی خواهید شد.

تا حالا آنلاین بلیط استخر گرفتین؟
یا انلاین دست به ثبت نام در باشگاه بدنسازی تهران زده اید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص چمن مصنوعی ساری و ... اسان اسپرت خوبه میدونستین؟
کلیک در اینجا برای خواندن ادامه مطلب 
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اسان اسپرت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 16:32

حرکات کراس فیت چیست – چرخش لندماین

چرخش لندماین یکی دیگر از بهترین حرکات کراس فیت می باشد که در بخش حرکات کراس فیت چیست تصمیم گرفته ایم به شرح مختصر آن بپردازیم. برای انجام این تمرین باید یک هالتر داشته باشید و یکی از انتها های آن را در یک گوشه ثابت نگه دارید و انتهای دیگر آن را وزنه به دلخواه خود بگذارید.
در حالی ‌که پاهایتان باز تر از عرض شانه است باید یک سمت میله یا هالتر را از زمین بلند کنید و آن را تا ارتفاع شانه هایتان بالا ببرید. سپس دست‌ ها را رو به ‌روی خود و کاملا کشیده قرار دهید و ناحیه هیپ و میان ‌تنه را به یک سمت بچرخانید و میله را به سمتی بیاورید که می ‌چرخید.

اسان اسپرت سالن فوتسال های خوبی داره؟
برای کسب اطلاعات در خصوص باشگاه بدنسازی شمال تهران و سایر موارد ورزشی کافیه یه سر به اسان اسپرت بزنید.
منبع این مطلب ورزشی 
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اسان اسپرت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 16:15

برنامه بدنسازی فیتنس – عضلات سرشانه

 

دومین گروهی که بخش حرکات فیتنس در باشگاه به آن ها پرداختیم مربوط به عضلات سه گانه شانه و دلتوئید می باشد. از این رو در این بخش می خواهیم به برنامه بدنسازی فیتنس در خصوص عضلات سه گانه شانه و دلتوئید بپردازیم تا اگر زمانی برای رفتن به سراغ آموزش فیتنس تصویری ندارید در این بخش اطلاعات لازم را کسب نمایید. برای تقویت عضلات سه گانه شانه و دلتوئید می توانید به سراغ حرکات زیر بروید :

• پرس دمبل موازی (جهت کروی ساختن سرشانه )

• نشر از روبرو (جهت تقویت بخش قدامی سرشانه)

• نشر از جانب (جهت تقویت بخش وسطی سر شانه)

• نشرخم (جهت تقویت بخش خلفی سر شانه )

به دنبال انجام ورزش در خانه این؟
برای کسب اطلاعات در خصوص زمین چمن شیراز و ... کافیه یه سر به وب سایت اسان اسپرت بزنید. 
کلیک در اینجا برای خواندن ادامه مطلب 
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : برنامه بدنسازی فیتنس, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 14:04

 

 فیلم اموزش استارت دو میدانی – ايستاده

چه به دنبال اموزش دوومیدانی برای کودکان یا چه به دنبال اموزش دوومیدانی برای خودتان باشید باید اطلاعاتی در خصوص انواع استارت دوومیدانی داشته باشید که این اطلاعات بیشتر در فیلم اموزش استارت دو میدانی است. اما ما در ادامه سعی کرده ایم مهم ترین نکات استارت ایستاده را برایتان فراهم کنیم تا اگر زمان کافی برای مشاهده فیلم اموزش استارت دو میدانی ندارید در این مطلب اطلاعات لازم را کسب کنید. در بهترین فیلم اموزش استارت دو میدانی برای اجرای ایستاده آن باید پای اتکای خود را پشت به خط شروع بگذارید. سپس باید دست هایتان مخالف پاها و بدن تان به سمت جلو خم شود و زمانی که داور فرمان داد به سمت جلو حرکت کنید.
ثبت نام در بهترین کلاس والیبال 
با ورزش در خانه میشه به تناسب اندام رسید؟
برای کسب اطلاعات و پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی شمال تهران و ... پیشنهاد ما آسان اسپرته
 
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : اموزش دوومیدانی , نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 13:53

 تغذیه ‌ی مناسب برای کراس فیت

 
یکی از مهم ترین بخش هایی که با پیروی از آن می توانید سریع تر به آنچه که در ذهن تان دارید دست پیدا کنید رعایت کردن تغذیه درست حین تمرین های این رشته ورزشی می باشد. یک کراس فیت باز باید به طور متوسط روزانه ۴۰ درصد کربوهیدرات، ۳۰ درصد پروتئین و ۳۰ درصد چربی مصرف کند.
از این رو شما می ‌توانید با مصرف گوشت، سبزیجات، آجیل و دانه ‌ها، میوه، کمی نشاسته و عدم مصرف شکر به این اعداد برسید و بدنی ایده آل داشته باشید. از این رو سعی کنید غیر از این برنامه غذایی به سراغ برنامه دیگری نروید چون این برنامه تغذیه ای دارای کربوهیدرات کم و پروتئین بالا می باشد.
اجاره زمین تنیس از کجا میشه انجام داد؟
به دنبال ثبت نام در بهترین باشگاه بدنسازی هستین؟
چرا برای پیدا کردن کلاس پینگ پونگ و ... سری به اسان اسپرت نمی زنید؟
 
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : ورزش کراس فیت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 13:28

اندازه زمین ( بیـن المللی): طول ۳۰ متر و عرض ۲۰ متر و عمق آب ۲ متر ( ۴ پا ) و نباید از ۸۰/۱ متر کمتر باشد در مسابقات داخلی تلاش بر این است که شرایط فوق رعایت شود و برای بانـوان ۱۷×۲۵ متر می باشد.

اندازه دروازه : طول آن ۳ متر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر و عمق ۳۰ سانتی متر و جنس آن از چوب یا فلـز و یا پلاستیک و رنگ آن سفید می باشد.

توپ واترپلو: ۴۰۰ تا ۴۵۰ گرم و رنگ زرد می باشد. این نوع توپ از سه قسمت اصلی، بلیدر، نخ پیچ و رویه توپ تشکیل شده است و در دو سایز مخصوص مردان و زنان تولید می شود.

محیط توپ واترپلو : بین ۶۷ تا ۷۱ سانتی متر و جنس رویه آن از چرم یا پلاستیک باشد. 

شروع بازی : توسط حلقه ای توپ در وسط آب قرار می گیرد و یا توسط داور انداخته می شود.

رزرو سالن فوتسال تهران به صورت انلاین رزرو کردین؟
باشگاه بدنسازی خوب از کجا پیدا کنم؟
اجاره سالن فوتسال تهران میشه با اسان اسپرت انجام داد؟
کلیک در اینجا برای خواندن ادامه مطلب
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : ورزش واترپلو , نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 96 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 14:39

 بانت
در بیس بال بانت ضربه ای آهسته و فنی است که بتر ها در زدن توپها برای استراتژی بازی به کا رمیبرند در بانت زدن بتر بت را بالای همپلیت در استرایک زون نگه میدارد و توپی که توسط پیچر پرتاب شده را به آهستگی و به طور فنی به درون زمین میزنند.

⇐ سوئینگ
این اصطلاح به عمل چرخاندن بت توسط بتر اطلاق میشود که در صورت چرخاندن بت و نزدن توپ استرایک اعلام میشود و در غیر اینصورت اگر توپ را بزنند و توپ در منطقه بازی باشد ادامه بازی باید انجام شود.

⇐ هیت
در بیس بال و به خصوص آمار آن هیت بله ضربه ای دلالت میشود که بتر با اطمینان توسط آن به بیس اول برساد رسیدن بتر به بیس اول با ارور یا اشتباه مدافعان هیت منصوب نمیشود. هیتی که توسط آن بتر به بیس اول برسد یک سینگل محسوب میشود لازم به ذکر است که هوم ران نیز یک هیت محسوب میشود.

کلاس یوگا های اسان اسپرت چطوره؟
بهترین پینت بال تهران کجاس؟
پیدا کردن و کسب اطلاعات در خصوص مدرسه فوتبال شیراز با کمک وب سایت ورزشی اسان اسپرت
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اسان اسپرت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 110 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 14:09

نکات مهمی که هنگام و بعداز دویدن باید رعایت کنید :

 

 

 

1. اول از هرچیزی باید یک جفت کفش و لباس راحت و مخصوص دویدن داشته باشید تا از هرگونه آسیب های احتمالی در امان بمانید.
2. پس از پایان مسیر یکباره ننشینید. زیر دوش نروید، سعی کنید با راه رفتن بدن خود را سرد و به‌ حالت اول برگردانید.
3. بدن خود را گرم کنید. قبل از تمرین به‌ مدت ۵ دقیقه با تمرینات کششی بدنتان را گرم کنید.
4. به آرامی بدوید. پس از گرم شدن شروع به دویدن کنید. میزان دویدن به ترتیب از هفته اول ۱۰-۱۵-۲۰-۳۰ دقیقه تعین شده است.
5. هر زمان احساس کردید دویدن برایتان مشکل است از شدن آن بکاهید.
6. وزن خود را از پاشنه به پنجه منتقل نمائید.
7. هنگام دویدن با صاف نگهداشتن تنه، بدن را کمی به‌طرف جلو متمایل کنید.
8. هنگام دویدن به‌طور مستقیم حرکت کرده و فاصه ۵ تا ۱۰ متری را نگاه کنید.
9. در هر هفته سه بار و هر بار ۳۰ دقیقه بر حسب زمان فراغت بدوید.
10. از استعمال دخانیات پرهیز کنید و اگر مصرف سیگارتان بالاست به‌ تدریج از آن بکاهید تا این عادت بد را ترک کنید.
11. تا جائی بدوید که احساس درد نکنید.
12. برای دویدن جائی را انتخاب کنید که آلودگی هوا کم باشد.
13. به‌ هنگام دویدن سعی کنید هوا را از بینی گرفته و از دهان خارج کنید.

کلاس شطرنج تهران خوب کجاست؟
بهترین باشگاه بدنسازی تهران و از کجا پیدا کنیم؟
برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره زمین تنیس اصفهان و سایر موارد ورزشی کافیه وارد سایت ورزشی اسان اسپرت بشین.
خواندن ادامه این مطلب ورزشی
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اسان اسپرت, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 89 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 13:12

- چنانچه توپ شما در یک بانکر یا یک واتر هزارد قرار بگیرد، زمین بانکر یا زمین یا آب داخل واتر هزارد را تا پیش از داون سوئینگ لمس نکنید.

- توپ باید کاملا ضربه بخورد و نباید فشرده و یا برداشته شود. به عبارت دیگر در این منطقه کلاب شما نباید با زمین برخورد کند. در صورت تماس، 2 ضربه جریمه دریافت می کنید.

- بازی با یک توپ اشتباه (به جز در یک هزارد):در مچ پلی شما آن میدان را از دست می دهید. در استروک پلی 2 ضربه جریمه می گیرد و آنگاه باید توپ درست را بازی کنید.

- بازی با یک اشتباه در یک هزارد جریمه ای ندارد. زیرا در هزارد نمی توانید علف ها را کنار بزنید.

ثبت نام در بهترین کلاس آنلاین ورزشی
بدنسازی در خانه تاحالا انجام دادین؟
برای کسب اطلاعات در خصوص مربی بدنسازی کرج و ... چرا سراغ اسان اسپرت نمیرین؟
خواندن ادامه این مطلب ورزشی
 
ورزشی راحت با اسان اسپرت...
ما را در سایت ورزشی راحت با اسان اسپرت دنبال می کنید

برچسب : ورزش,گلف, نویسنده : فاطمه مرادی fatemehmoradi21 بازدید : 106 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 12:50